piątek, 15 sierpnia 2014

ja i stepper

Witam wszystkich serdecznie !


Dziś dzień wolny, mnóstwo czasu dla siebie, korzystając z pięknej pogody na balkonie postawiłam stepper :)







Tak jak pisałam wcześniej, chciałabym zrzucić kilka centymetrów, zmagam się również z cellulitem, który widać na powyższym zdjęciu.

Stepper jest urządzeniem do ćwiczeń aerobowych, zajmuje mało miejsca, można kupić go w prawie każdym sklepie sportowym, a jego koszt to około 200 złotych. Ćwiczenia na tym urządzeniu mają na celu wyrzeźbić mięśnie głównie ud, łydek, pośladków oraz bioder. Warto wiedzieć, że poprzez intensywne treningi całe ciało spala tłuszcz, a sam ruch  wpływa  na lepsze krążenie krwi i polepszenie przemiany materii. Uważa się, że sam trening na stepperze jest bezpieczny, nie obciąża zbyt mocno mięśni nóg ani stawów, zalecany jest zatem dla każdego. Z własnego doświadczenia wiem, że po dłuższym treningu potrafią boleć kolana. Aby nie nabawić się kontuzji zaleca się krótką rozgrzewkę przed rozpoczęciem ćwiczeń na stepperze.

To urządzenie ma naprawdę wiele zalet, ja dziś swój wzięłam na balkon, ćwicząc oglądam też telewizję :) Wysiłek nie jest ciężki, sprawia przyjemność. Mój stepperek to prosta wersja tego urządzenia, występują również takie z linkami. Dziś przez 10 minut zrobiłam aż 1000 powtórzeń, WOW, jestem zdumiona :)

Trzeba pamiętać, że sukces osiągniemy dzięki regularnym ćwiczeniom oraz zdrowej i zbilansowanej diecie. Wszystkich zachęcam do uprawiania sportu, to przynosi super efekty, nie tylko w wyglądzie naszego ciała, poprawia się samopoczucie i wydziela się z nas pozytywna energia :)

Pozdrawiam gorąco :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz