czwartek, 10 lipca 2014

Moje nowe nożyczki do włosów Jaguar PreStyle Ergo

Czy tylko ja wychodząc od fryzjera wiecznie czułam niezadowolenie? Myślę, że dotyczy to większości dziewczyn, które prosząc o 1 centymetr mają ścięte 1/3 długości. A jak długo trzeba te włoski zapuszczać, dbać, pielęgnować, na to już fryzjer nie patrzy. Wiele razy zawiodłam się i potem płakałam, że moje zapuszczanie poszło na marne. Jednak kiedyś dość przypadkiem wybrałam się do nowo otwartego fryzjera, oczywiście ostrzegłam, ile tak naprawdę chcę mieć obciętych włosów. I tu cud! Miałam ile chciałam, chociaż byłam przekonana, że moje włosy mają zniszczone końcówki to i tak doznałam szoku. Straciłam może około 0,5 centymetra długości i usłyszałam, że więcej nie trzeba :) Och, jaka ja byłam zadowolona! Może pół roku później również w tej samej intencji wybrałam się do "zaufanego" zakładu, a tam inna Pani, no cóż, chciałam centymetr, a ta młoda fryzjerka ścięła mi około 8! Potem tłumacząc, że włosy i tak odrosną :( Od tamtej pory brak mi zaufania wśród fryzjerów, wybierałam się tylko od wielkiego dzwonu na czesanie, studniówka, wesele. Włosy próbowałam sama ciąć w domu, nie dbając o to czy będzie równo, twierdziłam, że i tak nie widać tych nierówności, włosy kręcą mi się każdy w inną stronę :) Dość niedawno postanowiłam zainwestować w coś bardziej profesjonalnego, cóż ze ceny wahały się około 100 złotych, szybko przeliczyłam, że to jak 3 wizyty u fryzjera, a ciąć może się nimi także moja siostra. 


******

I oto są! Moje Jaguary, pierwsze tak profesjonalne nożyczki, które zakupiłam w internetowym sklepie z artykułami fryzjerskimi, akurat była promocja, więc zostało mi kilka złotych :)



Jaguar PreStyle Ergo 


Te nożyczki są według mnie bardzo dobre, ich ergonomiczna budowa ramion sprawia, że są wygodne w użyciu. Wykonane ze stali nierdzewnej, która gwarantuje trwałość i ostrość, a także łatwość i skuteczność strzyżenia. Podczas przycinania końcówek, pasma nie uciekały, włoski cięły się równo.
Uważam, że to udany zakup, zachwycają mnie swoją jakością i profesjonalizmem, przynajmniej wiem, że teraz żaden fryzjer nie ujmie mi zbyt dużej długości moich cennych centymetrów, a także jestem przekonana, że strzyżenie w domowych warunkach nie będzie mi niszczyło i miażdżyło łusek, a przez to włosy nie będą się tak szybko niszczyć i rozdwajać na końcach. Już wkrótce pochwalę się Wam jak sama przycinałam włosy, opiszę swoje techniki oraz pochwalę się tym jak spisują się moje Jaguary :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz